همه ی تلاش ما در فروشگاه اینترنتی دیجی زیلا این است که کالای خریداری شده در شرایط مطلوب به دست شما برسد. با این وجود ممکن پس از خرید، به هر دلیلی تصمیم به بازگرداندن کالا بگیرید. ما این امکان را برای شما در نظر گرفته ایم که با آسودگی خاطر، در مدت 10 روز بعد از دریافت کالا ، برای بازگرداندن آن اقدام کنید.
***تنها مجموعه کالاهایی که گزینه : "گارانتی 10 روز بازگشت کالا ویژه دیجی زیلا" را دارا هستند امکان مرجوعی و استرداد وجه را دارند.***
لذا لازم است شرایط بازگرداندن کالا توسط شما پذیرفته شود:
1-همه ی کالاهای بازگشتی در شرایط اولیه ، همراه جعبه ی محصول و فاکتور حاوی شماره سفارش بازگردانده شود.
جعبه اصلی کالا و اقلام همراه آن در شرایط اولیه تحویل داده شده و بدون پارگی و آسیب دیدگی باشد و نوشته یا برچسب دیگری روی آن نباشد.
2-همه ی محصولات حساسیت محور و محصولاتی که پلمپ می باشند، در صورت باز شدن پلمپ کالا قابل بازگشت نمی باشند.
کالاهای نیازمند نصب باید توسط نمایندگی مجاز نصب و راه اندازی شوند. در غیر اینصورت از شرایط گارانتی و خدمات پس از فروش دیجی زیلا خارج خواهد شد.
3-در صورت استفاده از کد تخفیف در زمان خرید، از منظر قانونی کد تخفیف مورد نظر مجددا قابل استفاده نخواهد بود و در صورت بازگشت کالا تنها اصل پول پرداختی برای کالا بازگردانده خواهد شد.
4-کفش و پوشاک در وضعیت اولیه و نو می باشند. هیچگونه آثار استفاده (مانند لکه، رنگ پریدگی یا بوی عطر و بدن) وجود نداشته باشند و تگ برند، دکمه و سایر ملحقات جدا نشده باشد.
5-مرجوع کردن گوشی موبایل با دلیل سلیقه ای تنها پیش از ثبت تلفن همراه در سامانه ی همتا (رجیستر کردن) امکان پذیر است.
کارت های هدیه امکان بازگرداندن ندارند.
توجه: پس از عودت کالا، سفارش شما توسط کارشناسان ما بررسی می گردد. در صورتی که کالاهای ارسال شده شرایط فوق را دارا باشد، جهت فرآیند استرداد وجه طی 72 ساعت کاری انجام خواهد شد.